Jeg har gjennom min tid i Det Skjer i Moss, hatt anledning til å utforme mange annonser for nettsiden, og noen logoer. Her ligger det noen eksempler på det jeg har gjort.

Facebook-siden er størst, med over 9000 følgere. Nettsiden har vært mere aktiv tidligere enn den er nå, men den er også på vei tilbake med mere aktivitet. Det Skjer i Moss drives for tiden på frivillig basis, uten noe firma i bunn. Men jeg håper at det vil bli mulig i fremtiden. Men da trenger jeg en forretningspartner som kan ta seg av forretningsbiten og regnskapet.
Nettsiden: http://www.detskjerimoss.no
Annonser på nettsiden
Bilder til arrangementer
Profilbilde og banner til en Facebook-side jeg driver i tilknytning til Det Skjer i Moss.

Da det stadig kom forespørsler om å legge ut noe vedr. retter, eller tilbud hos spisebransjen, opprettet jeg denne siden kun for det. Det er ønskelig å holde Det Skjer-siden kun til arrangementer.